Blog Marka

Jak poprawić jakość snu?

Tęgi i cucący sen ma należyty wpływ nie tylko na nasze samopoczucie, no i też na nasze zdrowie. Istnieje parę podstawowych reguł, których użycie pomoże Ci nie tylko prędzej usnąć, no i też wstać w wyższym stopniu wypoczętym. Nade wszystko co bynajmniej godzinę przed snem winniśmy zrezygnować z wpatrywania się w ekran telewizora lub telefonu komórkowego. Narzędzia te promieniują światło indygo, które bardzo nadzwyczaj odciska na nasz organizm i może poważnie blokować ekspresowe uśnięcie. Wyraźnie porządniej przeczytać książkę względnie ot tak zrelaksować się w ciszy. Co więcej zadbajmy o to, aby w naszej sypialni panował kumulacyjny mrok. Żeby to osiągnąć warto osłonić okna i usunąć nawet najmniejsze źródła światła. Na sto procent pomocne będzie dotlenienie pomieszczania przed samym rozmieszczeniem się do łóżka. Świeże powietrze sprawi iż uśniemy błyskawiczniej, a nasz sen będzie sporo lepszej jakości. Jeśli odczuwamy, że naszą głowę zajmują jakieś przeszkadzające sądzi możemy sparzyć melisy. sprawdź Nie ulega wątpliwości malutko potrzeba żeby rankiem stanąć w wyższym stopniu wypoczętym i z bardziej wartościowym nastawieniem na kompletny przybywający dzień.